Termeni și condiții

1. Informații Generale

2. Drepturi și obligații

3. Securitate și Confidențialitate

4. Produse

5. Modalitatea de plată

6. Modalitate de comandă

7. Modalitate de livrare

8. Modalitate de returnare

9. Programe de fidelizare

10. Limitări

11. Condiții legale

12. Suport

 

1. INFORMAȚII GENERALE

 

Folosirea Site-ului www.magazinuldemirodenii.ro, inclusiv vizitarea acestuia regulată, ocazională sau izolată, înregistrarea și crearea unui cont, comandarea produselor și/sau folosirea serviciilor oferite de către Societatea noastră implică acceptarea în totalitate a Termenilor și Condițiilor expuși mai jos. Prin urmare, îți recomandăm să citești cu atenție secțiunea Termeni și Condiții iar dacă există nelămuriri să nu eziți să ne contactezi pe adresa poftiti@magazinuldemirodenii.ro

 

Orice persoană fizică sau juridică, denumită Client, care a accesat acest Site și a apelat la serviciile noastre, confirmă că a citit și a acceptat Termenii și Condițiile noastre. Magazinul online www.magazinuldemirodenii.ro, denumit în continuare Site, este proprietatea Salt End S.r.l, înregistrată în București, cu Sediul în Calea Giulești, nr 107, Bloc 10, Scara C, Etaj 4, Ap. 85, Camera 1 având Cod Unic de Înregistrare: RO 2830866 și Număr de Ordine în Registrul Comerțului  J40/4240/2011.

 

Ne rezervăm dreptul de a modifica sau a actualiza secțiunea Termeni și Condiții oricând, fără notificare prealabilă a persoanelor care utilizează acest Site. Nu ne asumăm răspunderea în niciun fel atunci când aceste reguli se modifică. Această pagină este oricând vizibilă așa că dacă o accesezi periodic, poți citi cea mai recentă versiune a acestor prevederi.

 

Clienții noștri își pot accesa contul 24h/zi, 7zile/săptămână, cu excepția perioadelor în care se execută lucrări de întreținere sau actualizare. Dacă aplicațiile noastre sunt folosite abuziv și nu sunt respecate prevederile și obligațiile prezentate aici, ne rezervăm dreptul de a limita, suspenda sau anula fără preaviz accesul anumitor Clienți la Site sau Contul Personal.

 

Este strict interzisă folosirea unor programe sau alte acțiuni similare care sunt de natură să afecteze funcționalitatea Site-ului, sau care ar putea manifesta un atac asupra acestuia.


2. DREPTURI ȘI OBLIGAȚII

 

Întregul conținut al Site-ului www.magazinuldemirodenii.ro este proprietatea Salt End S.r.l. Acesta include date, statistici, texte, imagini, grafice, programe, elemente de grafică web, etc. Toate acestea sunt protejate conform legii drepturilor de autor și a legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială.

 

Salt End S.r.l oferă clienților acces limitat atunci când aceștia își folosesc contul în interesul de a copia, de a vinde sau revinde mirodeniile noastre. De asemenea este interzis și ca Site-ul să fie exploatat în orice altă manieră sau în scopuri comerciale. Plagierea sau distribuirea conținutului fără acordul scris al Societății noastre sau încălcarea oricărei regulă menționată mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare. 

 

3. SECURITATE ȘI CONFIDENȚIALITATE

 

Să-ți protejăm datele personale este foarte important pentru noi. Prin urmare, toate activitățile desfășurate de noi sunt în conformitate cu legislația referitoare la protecția siguranței datelor și securitatea acestora, având numărul de înregistrare 20605. Dacă accesezi această pagină înseamnă că ești de acord să respecți Termenii și Condițiile și de asemenea legislația în vigoare. Sperăm ca politica de mai jos să te ajute să înțelegi ce fel de date putem colecta și cum sunt acestea protejate, utilizate sau în ce împrejurări pot fi dezvăluite.

 

Te asigurăm că vom respecta drepturile conferite de următoarele legi:

 

    • Legea nr. 677/2001- privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
    • Legea nr. 365/2002 – privind comerțul electronic.
    • Ordonanța nr. 130/2000 – privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare.

 

Modificările prezentei politici care vor apărea ulterior pe această pagină web, vor fi realizate fără a te informa ulterior, de aceea este indicat să recitești această secțiune de fiecare dată când apelezi la serviciile noastre.


3.1 DATE PERSONALE

 

Pe pagina noastră, îți vom colecta datele personale (de ex. numele, adresa, numărul de telefon sau adresa de e-mail), doar dacă dorești să ni le furnizezi (de ex. prin înregistrare, chestionare, etc). Societatea garantează securitatea și confidențialitatea datelor găzduite și transmise prin intermediul Site-ului nostru.

 

3.2 SCOPUL UTILIZĂRII

 

În cazul în care ne vei furniza datele tale personale, noi le vom folosi în general să-ți răspundem la solicitări sau pentru a-ți face cunoscute ofertele noastre. De asemenea datele tale mai pot fi folosite de către noi pentru a ne îmbunătății serviciile, pentru a te contacta și efectua sondaje de opinie online. Dacă decizi că nu vrei să folosim datele tale în niciun fel, te rugăm să ne anunți și noi îți vom respecta decizia. Ai dreptul de a ne cere să-ți ștergem informațiile din baza noastră de date. Pentru a face asta, te rugăm să ne scrii un e-mail pe adresa poftiti@magazinuldemirodenii.ro.

 

Ne obligăm să nu transmitem datele tale personale către oricine altcineva. Singurii care au acces la datele noastre, implicit ale tale sunt autoritățile care au dreptul de a verifica tranzacțiie comerciale.

 

Pantru că toate datele sunt stocate și transmise în sistem electronic, nu putem fi făcuți răzpunzători de pierderea lor sau copierea acestora de către alte persoane străine sau neautorizate. La sesizarea Clienților noștri, vom lua măsurile necesare și vom pune la dispoziție toate fișierele necesare organelor competente să rezolve acest tip de infracțiune. 

 

3.3 DOMENIUL DE UTILIZARE

 

Utilizăm datele furnizate de tine numai pentru scopurile indicate, cu excepția cazului în care comunicarea datelor:

 

    • Sunt solicitate prin lege sau de autoritățile guvernamentale sau juridice competente;
    • Sunt necesare pentru a stabili sau a apăra un drept legal;
    • Sunt necesare pentru a preveni frauda sau alte activități ilegale.

 

3.4 DATE DE COMUNICARE SAU UTILIZARE

 

Prin utilizarea serviciilor de telecomunicaţii pentru a accesa pagina noastră de internet, datele tale de comunicare (de ex. adresa “internet protocol” sau datele de utilizare, respectiv informaţiile de la început, de la sfârşit şi extinderea fiecărui acces, precum şi informaţiile pentru serviciile de telecomunicaţii pe care le-ai accesat) sunt generate tehnic şi se pot relaţiona inteligibil la datele personale. În măsura în care există vreo necesitate de compilare, vor fi efectuate colectarea, procesarea şi utilizarea datelor tale de comunicare sau de utilizare în conformitate cu cadrul legal aplicabil referitor la protecţia datelor personale.

 

3.5 DATE NON-PERSONALE COLECTATE AUTOMAT

 

Când accesezi site-ul nostru, putem colecta automat date non-personale. Ex: tipul de browser, sistemul de operare utilizat, numele domeniului paginii web de pe care ai venit, numărul de vizite, durata medie petrecută pe site, paginile vizionate. Noi putem utiliza aceste date ca să ne ajute să îmbunătățim pagina noastră de internet sau pentru a verifica gradul de atracție al unor produse/pagini de pe Site-ul nostru.

 

3.6 „COOKIES” – INFORMAȚII STOCATE AUTOMAT DE CALCULATORUL TĂU

 

Atunci când vizionezi pagina noastră, noi putem stoca unele date de pe calculatorul tău sub denumirea de coockies. Rolul acestora este să ne ajute pe noi să recunoaștem automat computerul tău la următoarea vizită. Ex: stocarea parolei care are ca scop să nu mai pierzi timp de fiecare dată când trebuie să te înregistrezi. Dacă nu dorești ca acest lucru să se întâmple poți să setezi opțiunea de a primi un avertisment înainte ca un cookie să fie salvat. Poți de asemenea să ștergi tot ce înseamnă cookies de pe unitatea centrală a computerului sau să le blochezi. 

 

3.7 COPIII MINORI

 

Produsele și serviciile furnizate de Site-ul www.magazinuldemirodenii.ro sunt rezervate persoanelor care au peste 18 ani. Societatea noastră nu va colecta în mod conștient date personale de la copii fără acordul părinților.

 

3.8 SECURITATE

 

Pentru a proteja datele tale personale de distrugere accidentală sau ilegală, de pierdere sau alterare şi de accesul unor persoane neautorizate, Societatea noastră utilizează măsuri de securitate tehnice şi organizatorice, incluzând, fără a se rezuma la: sisteme antivirus, sisteme de encriptare, firewall, parolare, etc.

 

3.9 LINKURI CĂTRE ALTE PAGINI WEB

 

Site-ul poate conține trimiteri către alte pagini web. Pentru acestea, se vor aplica Termenii și Condițiile paginilor pe care te afli atunci când părăsești Site-ul nostru. Societatea noastră nu mai este responsabilă pentru conținutul paginilor pe care le-ai accesat atunci când ai părăsit pagina noastră de internet. Includerea legăturilor sau a trimiterilor este făcută de regulă pentru a te ajuta. Întrucât noi nu putem controla conținutul de pe Site-urile unor terți, la care se va putea face trimitere după caz, Clientul accesează acele site-uri și/sau le folosește produsele/ serviciile exclusiv pe propriul risc și pe propria răspundere. 


4. PRODUSE

 

Descrierile și fotografiile au caracter de prezentare. Nu garantăm, în mod implicit, acuratețea în totalitate a informațiilor și nu putem fi considerați răspunzători dacă descrierea nu este completă, exactă, etc. Nu oferim alte garanții pentru produsele comercializate pe Site decât cele prevăzute de producători. Clienții sunt de acord că folosirea acestui Site și cumpărarea produselor sau folosirea servciilor sunt făcute pe propriul risc. Ne rezervăm dreptul de a modifica descrierile și ingredientele produselor fără o notificare prealabilă.

 

Nu punem la vânzare produse cu termenul expirat sau desigilate. Gramajul și dimensiunile pot varia foarte puțin, variație care se află în limitele de toleranță acceptate de lege.


5. MODALITATEA DE PLATĂ

 

Prețurile prezentate pe Site includ 24% TVA și nu includ costurile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres (vezi Secțiunea „Programe de Fidelizare”). Nu îți percepem nicio taxă suplimentară la cumpărarea produsului și nu există taxe ascunse. 

 

Orice comandă plasată pe site are valoare contractuală. Prețul final este cel care a fost confirmat odată cu finalizarea comenzii, acesta fiind format din prețul produsului plus cheltuielile de expediție (în cazul în care acestea există). În eventualitatea în care orice din afișarea produsului nu a fost făcută în mod corect, iar livrarea nu s-a făcut încă, Clientul va fi contactat pentru a i se confirma prețul/ datele reale.


    • Ne rezervăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța Clientul  în cel mai scurt timp de la eroarea apărută.
    • Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile de pe Site în funcție de schimbările ce au loc cu pivire la serviciile comercializate.

 

În cazul plății prin card/ PayPal, produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu se va putea efectua livrarea. Plata produselor se poate efectua în sistem ramburs sau prin Paypal. Pentru produsele comandate cu livrare în ramburs, ca de altfel pentru toate comenziile noastre, se va efectua de către noi și o confirmare telefonică.

 

Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.

 

Plata în numerar la livrare (sistem ramburs) - La preluarea coletului de la curier, se achită contravaloarea produselor comandate, inclusiv taxele de expediere, suma fiind cea care vă este confirmată prin email și telefonic după efectuarea comenzii pe site.

 

Plata prin Paypal - Este una dintre cele mai accesibile metode de plată pe internet. Societatea noastră folosește un sistem securizat externalizat: paypal.ro

 

Pentru a efectua o plată cu cardul este suficient să urmărești instrucțiunile date de sistem și să te conformezi Termenilor și Condițiilor specifici serviciului respectiv. Salt End S.r.l. își rezervă dreptul de a selecționa și de a schimba în orice moment furnizorul de serviciu de plată prin card bancar fără vreo notificare în prealabil.


6. MODALITATE DE COMANDĂ

 

Singura modalitate prin care poți comanda de pe Site-ul nostru este exclusiv comanda online. Mai jos, ai câțiva pași pe care trebuie să-i urmezi atunci când efectuezi o comandă. În caz că ai nevoie de asistența noastră nu ezita să ne scrii pe adresa poftiti@magazinuldemirodenii.ro.

 

1. Pentru ați face cumpărăturile pe www.magazinuldemirodenii.ro, trebuie să îți faci un cont urmărind pașii de mai jos. În contul tău găsești toate detaliile despre: Istoricul comenziilor, Returnări, Facturi storno, Adrese, Informații, Cupoane, Produse favorite, Puncte de Loialitate. 

 

1.1 Apasă butonul din dreapta sus “Autentificare”;

 

1.2 Selectează “Creează-ți un cont” și introdu adresa de email;

 

1.3 Completează-ți Prenumele, Numele, Adresa de Email, Data Nașterii și pune-ți o parolă doar de tine știută; 

 

1.4 În vederea unei comenzi va trebui să îți completezi și o Adresă de Livrare completă, Numărul de telefon, iar în cazul unei Societăți comerciale și restul datelor solicitate din cadrul secțiunii “Adresa/ Adresele mele”;

  

1.5 Click “Înregistrare”;

 

1.6 Vei primi imediat un mail cu Confirmarea Înregistrării.


2. Alege produsele: De pe pagina principală, intri în categoriile puse la dispoziție, listate mai jos și alegi produsul dorit apăsând "Adaugă în coș”.

 

3. Coșul de cumpărături

 

3.1 După ce adaugi un produs în coșul de cumpărături, acesta apare în partea de sus a Site-ului și va rămâne vizibil pe tot procesul de cumpărare. Rolul lui este să îți afișeze toate produsele și detalii amănunțite în legătură cu comanda efectuată. 

 

3.2 Poti edita comanda ta prin selectarea cantității dorite la fiecare produs în parte sau prin ștergerea unui produs din coș. În denumirea produsului găsești și gramajul acestuia. 

 

3.3 După ce te-ai decis în privința comenzii, poți adăuga Codul Promoțional/ Cuponul daca există și apoi ți se va afișa prețul total final (detalii la secțiunea "Programe de Fidelizare”). 

 

4. Comanda: Pentru a face cumpărături pe site-ul nostru, trebuie să folosești o adresă de e-mail și date valide așa cum ți-a fost prezentat la punctul 1. În cadrul comenzii, trebuie:

 

4.1 Să verifici “Adresa/ Adresele” puse la dispoziție automat, completate de tine în cadrul "Înregistrării";


4.2 Să bifezi “Metoda de Livrare” preferată pentru ca mirodeniile să fie livrate pe una din adresele pe care le-ai completat pe formular; poți introduce în contul tău oricâte adrese dorești. Datele pe care le folosești sunt strict confidențiale, ele ne folosesc doar pentru livrarea comenzii. Livrarea coletelor se face prin Curier Rapid (București/ Țara) și mai există și opțiunea de “Ridicare de la Depozit”- care se află în București, iar adresa exactă îți va fi comunicată telefonic;


4.3 Să citești Termenii & Condițiile noastre și să bifezi pentru aprobare; 


4.4 Să completezi cu informații suplimentare legate de comandă în spațiul pus la dispoziție;


4.5 Să alegi “Metoda de Plată”. Plata se efectuează fie prin Ramburs, cu numerar, fie prin PayPal (vezi secțiunea "Modalitate de plată”). Alege varianta care ți se potrivește și în cazul Paypal urmărește pașii expusi de către site-ul extern iar în cazul Plății prin Ramburs finalizează totul apăsând butonul “Confirm Comanda”;


4.6 Vei primi un e-mail și telefon de confirmare. Poți anula oricând o comandă înainte ca aceasta să fie livrată. Poți face asta prin e-mail sau telefon. 


7. MODALITATE DE LIVRARE

 

Livrarea produselor se va face doar în România, în Termenii și Condițiile stipulate de furnizorul de curierat Fan Courier. 

 

Prin curier, coletul ajunge la tine în maxim 4 zile de când comanda ta a fost preluată și confirmată prin telefon. Ne rezervăm dreptul de a schimba curierul fără o notificare în prealabil.


Livrarea coletelor ce depășesc peste 150 Ron (TVA inclus) se va face gratuit.


Pentru comenzile sub această valoare se va percepe o taxă de livrare de 15 Ron (inclusiv TVA) în București și 24 Ron (inclusiv TVA) în țară (vezi Hartă Acoperire). Cheltuielile cu transportul sunt suportate de Client.


Produsele cumpărate sunt însoțite de factura fiscală în momentul livrării, conform legislației în vigoare. Recepția produselor reprezintă acceptul Clientului că produsele au ajuns în stare bună și corespund cantitativ și calitativ cu ceea ce s-a comandat și aceasta este făcută în momentul semnării documentelor legale ce însoțesc coletul. Factura constituie contract de vânzare/cumpărare conform legislației românești în vigoare.

 

Comenzile pot fi întârziate sau anulate din motive independente: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești. Daunele ce pot fi achitate față de orice client (în caz de nelivrare sau livrare necorespunzătoare) nu pot depăși valoarea sumei încasate de Societate de la acel client. 

 

În condiții excepționale (ex.: produsele nu există pe stoc la producători/importatori), societatea își asumă dreptul de a mări timpul de livrare, cu anunțarea promptă a clientului. 

 

În cazul în care adresa de livrare sau orice alte informații au fost introduse în mod eronat de către Client și produsele au fost returnate Societății este necesar ca Clientul să semnaleze acest fapt Societății și să reia procesul de cumpărare.

 

8. MODALITATE DE RETURNARE

 

Conform legislației în vigoare (Ordonanței Guvernului 130/2000 Art. 12. – dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 și ale art. 11 alin. (1), completată de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță – art 12, pct a) și Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20.05.1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță – art 3, pct (2)) contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la reședința acestuia sau la locul său de muncă prin distribuitori nu pot fi denunțate (returnate) unilateral. 

 

Conform ordonanței de guvern nr. 130/2000 – Capitolul 2, Articolul 10 litera c), consumatorul nu poate denunța unilateral tipuri de contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

 

Produsele comandate de pe Site-ul nostru pot fi refuzate la efectuarea recepției coletului doar dacă acestea nu corespund calitativ și cantitativ cu comanda inițiată de client. După efectuarea recepției la primirea coletului produsele nu mai pot fi returnate. Din motive de siguranță alimentară și igienă Salt End Srl nu acceptă returnarea produselor alimentare. 

 

Returnarea accesoriilor și altor produse non- alimentare se face în conformitate cu legislația în vigoare, consumatorul are dreptul să notifice în scris Societatea că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Condiția acceptării returului este ca produsele să fie în aceeași stare în care au fost livrate (să nu fie deteriorate, să nu prezinte semne de utilizare, să aibă toate etichetele intacte în ambalajul original). Salt End Srl va înapoia contravaloarea produselor comandate în cel mult 30 de zile de la data denunțării în scris a contractului. Suma înapoiată, cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.


9. PROGRAME DE FIDELIZARE

 

Regulamentele concursurilor, programelor și promoțiilor prezente pe Site-ul nostru sunt stabilite exclusiv de Salt End S.r.l. Te anunțăm despre acestea la noi pe Site, pe pagina oficială de Facebook, prin sms sau e-mail. Promoțiile se vor aplica de către companie în perioada de timp specificată. Toate acțiunile sunt valabile în limita stocului disponibil și pot fi întrerupte sau anulate în orice moment fără nicio notificare prealabilă. De asemenea ațiunile nu sunt în niciun fel cumulative, mai puțin cele care fac parte din același program sau unde se specifică în mod clar acest aspect. Accesorile nu fac parte din nici un program de fidelitate. 


9.1 Programul “Comandă Optimă” este un program exclusiv care se aplică pe platforma online și care recompensează interesul și fidelitatea clienților. Clienții care depășesc pragul de 150 Ron (TVA inclus) beneficiază automat de livrare gratuită prin Curier Rapid.


9.2 Programul “Cod Cupon” este un program pentru clienții noștri maieștrii în cumpărăturile on-line prin care își pot aduna puncte de fidelitate astfel încât să își poată forma singuri Voucherele/ Cupoanele de Cumpărături. 

 

Punctele de fidelitate sunt calculate automat de către sistem, iar un punct înseamnă 0.025 lei. Spre exemplu la fiecare 100 lei consumați pe site-ul nostru se primesc 200 de puncte de fidelitate care valoric înseamnă 5 lei, la 200 de lei consumați se primesc 400 de puncte de fidelitate care valoric înseamnă 10 lei și tot așa.

 

Acumulează cât mai multe puncte de fidelitate și transformă-ți punctajul într-un Cupon/Voucher de Cumpărături! La fiecare comandă vei fi anunțat câte puncte de fidelitate ai câștigat și ce valoare au acestea. În contul tău în cadrul secțiuni "Puncte de fidelitate" îți sunt oricând vizibile punctele disponibile și poți iniția oricând crearea Cuponului Promoțional. Deasemenea cupoanele generate vor fi listate permanent în cadrul aceleași secțiuni și pe acestea se regăsesc codurile promoționale aferente. Pentru activarea Cuponului este nevoie să introduci Codul promoțional în câmpul semnalat ca atare din "Coșul de Cumpărături", iar suma din cupon va fi automat scăzută din totalul de plată.

 

Atenție! Nu toate produsele pot genera puncte de fidelitate (ex. accesorii, etc) și un cupon se aplică doar în cazul unui Coș de Cumpărături care depășește valoarea de 50 de Ron. 

 

9.3 Programul „Kituri de Mirodenii” este un program dedicat celor a căror pasiune pentru gusturile alese nu cunoaște limite. Pe pagina dedicată programului găsești pachetele de mirodenii gândite de noi în funcție de sezon astfel încât să servească cu succes drept kit-uri autodidactice dar și ca și cadouri prețioase pentru ocaziile speciale din viața ta. Livrarea prin curier este desigur gratuită. 


9.4 “Newsletter Săptămânal” - periodic Magazinul de Mirodenii trimite la toată Baza de Clienți, Prieteni și Parteneri “Oferte promoționale” care constau într-un Discount% la unul sau mai multe dintre produsele noastre selectate în funcție de sezon. Ca să fii la curent cu acest tip de oferte este necesar să te abonezi pe site-ul nostru sau să ne scrii un mail la poftiti@magazinuldemirodenii.ro.  

 

10. LIMITĂRI


Salt End S.r.l. nu oferă nici o garanție, expresă sau implicită, în ceea ce privește acest Site și produsele oferite. Tot ceea ce ține de acest Site este oferit ca atare, atât timp cât este disponibil și fără o altă garanție. Societatea nu își asumă nici o responsabilitate în cazul în care Site-ul nu poate fi accesat de către Clienți, pe o perioadă nelimitată de timp, din orice motive tehnice (setări, upgrade-uri, etc; făcute de firma de hosting) sau comerciale. Ne rezervăm dreptul ca în orice moment să schimbăm în parte sau în totalitate conținutul informațiilor prezentate pe Site, să suspendăm sau desființăm acest Site fără o notificare prealabilă a Cliențiilor. Acest Site va fi accesat de bună voie, iar Clienții își vor asuma în mod irevocabil și necondiționat responsabilitatea pentru accesarea www.magazinuldemirodenii.ro.

 

Ne declinăm responsabilitatea privind compatibilitatea dintre calculatorul Cliențiilor și acest Site. Societatea își rezervă dreptul de a refuza livrarea oricărei comenzi fără obligația de a motiva acest refuz, în acest caz clientul va primi înapoi banii plătiți pentru comanda respectivă.


11. CONDIȚII LEGALE

 

Site-ul www.magazinuldemirodenii.ro funcționează conform tuturor prevederilor legale ale Statului Român. Salt End S.r.l. nu poate fi responsabilă pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Societate a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii, dar mai ales pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor și serviciilor după efectuarea livrării propriu-zise.

 

Proprietatea asupra produselor va fi transferată Clientului la momentul efectuării livrării propriu-zise în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare propriu-zisă: semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul ridicării de la magazin).

 

În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Societate să permită Clientului deschiderea coletelor înainte de a semna de livrare, ci doar ulterior acesteia și achitării contravalorii acestora, în cazul plății prin ramburs. Orice conflict apărut între Salt End S.r.l. și clienți va fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este deja de competența instanțelor românești.

 

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat în nici un fel.


12. SUPORT

 

Societatea noastră răspunde la toate solicitările tale, încercând să le dea o rezolvare cât mai rapidă. Dacă ai orice fel de întrebări sau comentarii în legătură cu orice aspect al politicii noastre te rugăm să ne scrii la următoarea adresă: poftiti[@]magazinuldemirodenii.ro. Pe măsură ce vom avansa, va avansa şi politica noastră. Te rugăm să verifici în mod regulat Termenii și Condițiile pentru a rămâne la curent.

 

Mulțumim pentru interes,

Magazinul de Mirodenii.



Veștile importante trebuie aflate repede! Abonează-te la Newsletter-ul nostru și te ținem la curent cu cele mai noi oferte.